Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på



Lite bilder från videoinspelningen på Hamnmagasinet i dag. Förhoppningsvis kommer en färdig musikvideo om inte så länge.

Just nu läser jag Paulo Coelhos "Veronika bestämmer sig för att dö", och min favoritlåt är "Hard Life" med Bonnie 'Prince' Billy (från "Master and Everyone"). Bara för att uppdatera om min kulturella konsumtion, liksom. Den tidigare ger mig lite ångest och jag vill läsa klart den rätt snart, men jag tycker om den ändå. För visst är det så, att bra konst är den som skapar reaktion? Den senare är bara en så snygg låt.

Jag gigade på Hamnmagasinet i går och spelade en massa countrymusik tills folk blev less på mig. Men jag har bara blivit mer förälskad i genren sedan jag skaffade min nya gitarr och jag har så mycket kvar att lyssna på! Det känns bra. Just ja. Måste döpa gitarren också. Men det är skumt att döpa den efter någon man känner, och samma sak att ge den något av de namn jag paxat för eventuella barn i framtiden. Liksom, jag vill inte döpa min unge efter min gitarr, hen skulle fan ta illa upp. Så där har jag fastnat lite.

Och bloggen ser lite annars ut, för jag testar ett annat utseende. Eller, ja, det är typ samma fast jag får plats med större bilder. Mina gamla inlägg kan nog se lite off ut, men det är sånt som händer!

Fuck. Trött. Skulle nog kunna dryga på och ordbajsa för att få ett dubbelt så långt inlägg, men varför göra det när jag faktiskt får sova längre än sju timmar i natt? God natt.

Namn
Minns mig.

Din sida

Kommentera