Du var dum och jag var likadan

Jag försöker pilla lite med min bloggdesign. Vill ha bort det mesta egentligen, bara ha text utan länkar och sånt fånigt. Ska se om jag får det att funka på blogg.se, annars finns det ju andra ställen man kan använda istället. Typ Blogspot eller Wordpress. För ska jag slippa reklam på blogg.se så kostar det ju cashen, och det känns onödigt! Men just nu testar jag det här iallafall.

Har säkert något att skriva om. Jag är sömnig nu, så det får bli en annan gång.

Från Tarjei

Här finns så många bra skrivna inlägg. Och jag har funderat ett tag på det där du skrev om bloggdesign. Jag har inte funderat särskilt länge. Eller, några månader kanske. Men tillslut kom jag då fram till att jag ville fråga om du provat Tumblr än. Det är reklamfritt, gratis och det blir snyggt. Jag tror det är mindre invecklat än wordpress, och där finns även ett stort community.

Några bra minimalistiska teman har de också. Tlx:

http://safe.tumblr.com/theme/preview/12051

Det är ju lite sent påkommet nu, men. äh.

2012-06-16 — 20:30:36
Namn
Minns mig.

Din sida

Kommentera