Västerbottenskräken

Jag har material nu. Jag har mikrofoner, en stabil dator och diverse instrument. Ändå blir det ingenting.

Inte just nu, iallafall.

För den senaste tiden (i synnerhet senaste veckan) har varit konstig. Aldrig tidigare har hela existensen gjort mig så glad, dansande, lycklig! Fantasierna flödar, den kortvariga solen värmer, till och med snön är välkommen. Det är som om jag vore sjutton år gammal och nykär.

Då blir ju ingenting gjort.

Sjutton år gammal och nykär kommer med otroligt låga dagar med små galna ljusglimtar.

Tänk om jag blir galen?

Från Emma

"... För vi var sjutton år, sjutton år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?"



Tänk om du redan är galen.

2011-12-05 — 17:12:03
Sida: http://somekindofpeace.blogg.se/
Namn
Minns mig.

Din sida

Kommentera