In Accordance with Natural Law


"All Men Are Evil Except My Boyfriend" said the sound of the spectacle
I read it in a fanzine, it wasn't even in a big dumb glossy magazine.

Everything, everything, everything we ever said
Everything, everything, everything might've done well,
None of that means shit anymore
We contradicted ourselves

I guess we're all hypocrites
Just cause we like to get our kicks
In this one way, sometimes
You tell me

Peter Lundholms bild

Nu känns det som att det hänt så mycket sedan jag skrev senast. Jag vet inte om det stämmer, men allt är ju relativt!

Jag har knappt skrivit någon musik på sistone; det kommer bara ingenting alls. Kanske äter jag för dåligt så att kreativiteten saknar energi (det är inte en dag utan att få kramp i magen eller blodsockerfall alltså, känner mig nyttig), eller så tänker jag för mycket på annat, saknar någon, eller så är det för att jag börjat röka igen, eller så är det något helt annat. Vad det än är vill jag komma ur det!

Jag har iallafall varit väldigt kulturell senaste veckan. Det ni! På Norrlandsoperan såg jag Carmen i onsdags (rekommenderas) och igår en uppsättning med FAKK i Umeå i samband med Internationella Kvinnodagen. Feminism på en väldigt basic nivå, men uppenbarligen väldigt upplysande för några jag såg den med! Det är aldrig något negativt.

Såg ju Refused på Scharinska också, förra veckan! Men det har jag nog berättat om för alla två eller tre gånger redan.

På måndag börjar mitt nya liv, men sysselsättning på heltid utanför stan. Förhoppningsvis håller det ända fram tills i höst!

Puss och kram, skilsmässobarn.


Namn
Minns mig.

Din sida

Kommentera